Brilijantna reklamna kampanja, napravljena za Terre Des Femmes – švajcarsku organizaciju za ljudska prava sa fokusom na ravnopravnost polova, podseća nas da žene nikada ne treba osuđivati na prvu loptu, po onome što nose. Dekoltei, suknje ili štikle su lični izbor svake individue iza kojih stoji mnogo više razloga od onog koji ljudi zaključuju na prvi pogled.


osudIz nekog razloga, veliki deo ljudske rase u jednom trenutku odlučio je da obične trivijalnosti poput dužine štikle ili suknje, pokazuju kakvu ličnost poseduje žensko biće. Komadi tkanine diktiraju pretpostavke o promiskuitetu ličnosti, a u nekim zemljama takve situacije mogu da se koriste i kao dokaz u odbrani protiv silovanja!


Zbog toga, studentkinje Tereza i Frida iz Nemačke (Miami Ad School in Hamburg), započele su ovu kampanju sa vrlo jasnom porukom: ne merite žene po odeći koju nose!

Na posterima se nalaze rasponi koji prikazuju merila vrednosti u realnosti, pokazujući koliko je nemoguće da jedna žena potpuno zadovolji intenzivnu društvenu osudu vezanu za izgled. Pogledajte!