Industrija automobila ima dugačku istoriju inovacija i stila iza sebe, a ove kompanije još uvek predstavljaju jedan od najunosnijih biznisa u istoriji. Dobro poznate automobilske marke ukazuju svoju lojalnost brendu kroz poznate logoe i njihova skrivena značenja, više nego bilo koja druga industrija na svetu. Pogledajte neke od njih:
TOYOTA
Japanci poznati po svojoj detaljnoj logistici uspeli su da spakuju sva slova sa skrivenim značenjem u ovom jednostavnom logou. Gledajući u logo mozete primetiti sva slova (T-O-Y-O-T-A) koja takođe predstavljaju i nit koja prolazi kroz iglene uši – što je vrlo interesantno imajući u vidu da je Toyota zapravo započela svoj korporativni život kao tekstilna fabrika.
Logo Opela oduvek je imao slovo “O”, ali ono što se nalazilo unutra menjalo se godinama. Prvi logo sadržavao je dirižabl koji je predstavljao junaštvo nemačkog inženjerstva. Vremenom se ovaj najsigurniji proizvođač fokusirao na proizvodnju automobila. Poslednja promena je simbol sa munjom koja predstavlja brzinu i snagu. Tako su proizvođači su stvorili prepoznatljiv brend u različitim vrstama automobila, a jedna od njih – Opel Corsa kao najprodavaniji model u odnosu cene i kvaliteta, osvojio je AUTOBEST priznanje dve generacije za redom.
ALFA ROMEO
Logo ovog italijanskog proizvođača sastavljen je od milanskog grba sa leve strane (nastalog za vreme Krstašlih ratova) i zmije koja guta Saracene, jedne od najvećih neprijatelja grada Milana. Alfa Romeo se zbog toga smatra predstavnikom nacionalnog nasleđa u Italiji i njihovi predstavnici su veoma ponosni na svoju istoriju.
AUDI
Ovo je još jedna marka sa dugom istorijom iza svog vizuelnog identiteta. Na logou se nalaze 4 kruga koja pored 4 točka na automobilu predstavljaju i 4 kompanije iz konzorcijuma automobilske evropske unije čija je saradnja stvorila ovaj brend, tačno za vreme Letnjih Olimpijskih Igara u Berlinu, 1936. godine.
SMART
Logo automobila Smart zaslužuje priznanje za jednostavnost i intuitivnost u kreiranju vizuelnog identiteta. Ovaj logo sadrži slovo “C” (na engleskom reč “compact” znači kompaktan) što savršeno opisuje izgled automobila, zajedno sa strelicom koja ide napred koja opisuje način razmišljanja svojih ciljnih klijenata.
RANGE ROVER
Simbol ove kompanije u logou se nalazi na veoma vidnom mestu. Mnogi ljudi ne znaju šta on predstavlja, ali lako je primetiti ako se malo zagledate. To je normandijsko-vikinški brod koji su normandijci koristili za trgovinu, istraživanje i ratovanje još u 13. veku i kao takav predstavlja avanturističko-istraživački duh ovih automobila.
BMW
Logo koji nije promenjen od samog početka nastanka kompanije BMW je, između ostalog učinio svetski prepoznatljivim brendom automobila. Međutim, s obzirom na to da je kompanija BMW u početku proizvodila materijal za avione, dizajn logoa je smišljen tako da liči na optičku iluziju koja se stvara kada osoba gleda direktno u elipsu aviona. S obzirom na to da je dizajn dovoljno apstraktan i prepoznatljiv, nije bilo potrebe za njegovom promenom tokom celog veka kompanije.
VOLVO
Krug i strela u logou predstavljaju tradicionalni simbol čelika, osnovnog materijala automobila, a isti simbol se može posmatrati i kao simbol muškosti. Takođe, reč “volvo” je latinskog porekla i znači kotrljanje. Volvo je zbog unikatnog pristupa u realizaciji logoa bio nagrađen za prezentaciju imidža kompanije 1989. godine na svetskom sajmu automobila u Parizu.